Продавець Медичний кабінет лікаря А. М. Гончарова розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
15 відгуків
+380 (50) 177-34-87
+380 (44) 228-85-45
+380 (44) 251-03-53
Медичний кабінет лікаря А. М. Гончарова
Кошик

Анонімний венеролог

Вільні інтимні стосунки і зміна партнерів можуть стати причиною виникнення венеричних захворювань. До них відносяться всі хвороби, які передаються виключно в процесі статевого контакту. Їх небезпека полягає в тому, що вони можуть протікати практично безсимптомно і викликати серйозні ускладнення. Наприклад, у жінок звичайний хламідіоз може викликати сильне запалення матки і маткових труб. Наслідки такого запалення – складності в зачатті дитини, патології розвитку плоду під час вагітності і важкий перебіг пологів. Поэтому, в случае незащищенных половых контактов, следует регулярно проходить обследование у анонимного венеролога. Анонимный венеролог Первые признаки, из-за которых стоит немедленно записаться на прием к анонимному венерологу, можно условно разделить на женские и мужские. Однако можно выделить и тревожные симптомы, характерные для заболеваний у женщин и у мужчин. К ним относятся появление сильного зуда и жжения в области половых органов, нехарактерные выделения из них с неприятными запахами, боли во время мочеиспускания и сильно ощутимый дискомфорт во время половых актов. Якщо у Вас з'явився навіть один такий симптом, не потрібно витрачати час. Краще подбати про своє здоров'я заздалегідь і пройти якісне обстеження у компетентного анонімного венеролога.
Ви хвилюєтеся про своє здоров'я, але не можете знайти хорошого анонімного венеролога?
В такому випадку зверніться до лікаря Гончарову А. Н. Анонімний венеролог Гончаров А. Н. – це лікар вищої категорії з багаторічним досвідом роботи і високою професійною компетентністю! У своїй роботі він використовує сучасні технології та методи лікування, які дозволяють надати якісну допомогу пацієнтам.
Не чекайте серйозних ускладнень хвороби – записуйтеся прямо зараз на прийом до Гончарову А. Н., проходьте діагностику на сучасному німецькому обладнанні і починайте своєчасне лікування!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner